10/7/15

Για τον τόπο μου με αγάπη

Στο περιβόλι μου, Αρχείο Τροφοσυλλέκτη
Σκάψατε; Οργώσατε; Σβαρνίσατε; Θερίσατε; Σπείρατε; Φυτέψατε; Έβγαλαν κάλους οι παλάμες σας από την κόσσα; Παίξατε με τις μικρές σταγόνες δροσιάς στα φύλλα της αχλαδιάς το πρωί; Είδατε τον πάγο να απομακρύνεται από τη χλόη καθώς ο ήλιος ψήλωνε; 
Σκύψατε χάμω μέχρι τη γη; Περιπλανηθήκατε σε λιβάδια; Γυρίσατε με το καλάθι φορτωμένο με ρίγανη και τσάι του βουνού; Σκαρφαλώσατε για να μαζέψετε τους καρπούς των δέντρων το φθινόπωρο; Χαρήκατε όταν είδατε τα πρώτα βλασταράκια να ξεπετάγονται τινάζοντας από πάνω τους το χώμα; Σκουπίσατε τον ιδρώτα από το μέτωπό σας καθώς έφτανε μέχρι την άκρη της μύτης σας; Βγάλατε τ' αγκάθια από τα πόδια σας και τα τριβόλια από τ' αυτιά του σκύλου σας; Ψάξατε για μυστικούς κήπους; Ανταμώσατε με τις πρώτες αγριοφράουλες την άνοιξη; Κατεβήκατε κάτω στο ποτάμι, να ψαρέψετε; Ακούσατε τα γαργαριστά κουαξ-κουάξ των βατράχων; Σεβαστήκατε τα απεγνωσμένα τιτιβίσματα από τα κοτσύφια το βράδυ; Είδατε την πέρδικα με τα περδικόπουλα στο έρημο μονοπάτι; Ρουφήξατε τις τελευταίες αχτιδες του ήλιου στη δύση; Καλοσωρίσατε τα πρώτα χελιδόνια την άνοιξη; 

...Κι' ήρθε η απόλαυση το βράδυ, με το ευλογημένο νερό, καθώς κυλούσε στο γυμνό σώμα μου.
 Έλουσα τα μαλλιά μου για να φύγουν τα ξερόχορτα και έτριψα τα δάχτυλα των ποδιών μου δυνατά για να αποχωριστώ το αγαπημένο μου χώμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου